Skip to main content

Bezorginformatie

Wat kunt u van de bezorging verwachten?

  • Wij kunnen elke werkdag uw product bezorgen tussen 8:00uur en 18:00uur.
  • Voor pallets haardhout hebben wij een vast afleverschema, zie bijlage.
  • Wilt u toch zelf de gewenste afleverdatum kiezen voor haardhout van maandag t/m vrijdag (Vul dit in bij de notities bij uw bestelling!) Stuur dan ook altijd een mail naar klantenservice@opdemolen.nl met uw ordernummer en notitie omdat er anders conform ons standaard bezorgschema word geleverd.
  • Bestellingen kunnen op de door ons opgegeven dag van levering vanaf 9:00uur gevolgd worden via de website: Mijnbezorgdtijd.nl 
  • De chauffeur belt een half uur tot uur voor levering. Daarom is het handig dat u telefonisch bereikbaar bent op de dag van levering.
  • Omdat wij samenwerken met een landelijke transporteur, hebben wij vooraf geen inzicht in de planning. Daarom kunnen wij van tevoren niet aangeven/toezeggen welk dagdeel of tijdstip de pallet wordt geleverd.
  • De ondergrond voor een elektrische palletwagen dient verhard te zijn. Pallets kunnen niet over gras, zand of grind worden gereden.
  • Pallets worden naast of achter de vrachtwagen geleverd. In overleg met de chauffeur en op eigen risico kan de pallet op de gewenste plek worden geplaatst. De chauffeur bepaalt of de pallet op de gewenste afleverplek kan worden geplaatst. Opdemolen.nl kan hier niet over beslissen.

Bezorgschema Opdemolen.nl

Besteld op: Levering op:
Maandag Vrijdag
Dinsdag Vrijdag
Woensdag Vrijdag
Donderdag  Dinsdag
Vrijdag Dinsdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Verzenden & Retourneren

Verzendtijd
Pakketten worden door DHL of Post.NL bezorgd.
Voor pakketten buiten Nederland maken wij gebruik van het wereld weide netwerk van DHL pakketten dienst.
Pallets worden door onze eigen gekozen bezorgdienst afgeleverd.

Pallets oven gedroogd haardhout besteld op maandag, dinsdag, woensdag wordt standaard geleverd op vrijdag tussen 8:00uur en 18:00ur.

Pallets oven gedroogd haardhout besteld op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag wordt standaard geleverd op dinsdag tussen 8:00uur en 18:00uur.

Liever een andere leverdag (maandag tot en met vrijdag) dit dan bij de bestelling apart opgeven bij opmerking en apart mailen naar klantenservice@opdemolen.nl met vermelding van ordernummer en opmerking.

De producten die via DHL of Post.NL worden nog dezelfde (werk)dag verzonden. (indien de betaling voor 15.00 uur door ons is ontvangen) Indien de betaling na 15.00 uur is ontvangen, dan wordt de bestelling de eerstvolgende (werk)dag verzonden.

Bij onvolkomenheden wordt u tijdig op de hoogte gesteld. Alle getoonde producten worden uit voorraad geleverd, waardoor wij voor een snelle afhandeling kunnen zorgdragen.

Verzendkosten
Als bijdrage in de verpakkings- verzend en administratiekosten vragen wij een vast bedrag van € 7,70 voor Nederland excl. waddeneilanden. Voor andere landen gelden andere verzendkosten.
Producten die via de normale post worden verzonden (het kan door de brievenbus) hiervoor geldt een tarief van gemiddeld € 4,25.

Voor pallets binnen Nederland excl. waddeneilanden zijn de verzendkosten gemiddeld € 55,00

Waar levert OPDEMOLEN.nl?
Wij leveren onze producten wereldwijd. Staat uw land niet in de lijst met verzendlanden, neemt u dan contact op met onze klantenservice. klantenservice@opdemolen.nl

Ophalen in OUDERKERK AAN DEN IJSSEL
U kunt vaak uw bestelling ook ophalen in OUDERKERK AAN DEN IJSSEL. Hierdoor vervallen de verzendkosten. Let op dat de bestelling vaak wel vooraf betaald dient te worden. Mocht het niet lukken om vooraf te betalen, laat dit dan van te voren even weten zodat we kunnen overleggen wat dan de beste oplossing kan zijn.

Betaalmethode
U kunt betalen via uw eigen bank via iDEAL.

Retourneren
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 10 dagen contact op te nemen met OPDEMOLEN.nl. Dat kan via het contact formulier, op onze website of door een brief te schrijven naar:

OPDEMOLEN.NL
T.a.v. Klantenservice
IJsseldijk-Noord 212b
2935 BN  OUDERKERK AAN DEN IJSSEL

Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle afhandeling van uw klacht dient u een kopie van de factuur mee te sturen en de reden van de retourzending te vermelden.  Bij een mogelijke klacht  over een product zullen wij uiteraard zorgdragen voor een correcte en snelle afhandeling.