Bezorginformatie

Verzenden & Retourneren

Verzendtijd
Pakketten worden door DHL of Post.NL bezorgd.
Voor pakketten buiten Nederland maken wij gebruik van het wereld weide netwerk van DHL pakketten dienst.
Pallets worden door onze eigen gekozen bezorgdienst afgeleverd.

De producten die via DHL of Post.NL worden nog dezelfde (werk)dag verzonden. (indien de betaling voor 15.00 uur door ons is ontvangen) Indien de betaling na 15.00 uur is ontvangen, dan wordt de bestelling de eerstvolgende (werk)dag verzonden.

De producten zoals pallets haardhout worden in overleg met u afgeleverd.

Bij onvolkomenheden wordt u tijdig op de hoogte gesteld. Alle getoonde producten worden uit voorraad geleverd, waardoor wij voor een snelle afhandeling kunnen zorgdragen.

Verzendkosten
Als bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten vragen wij een vast bedrag van € 7,70 voor Nederland. Voor andere landen gelden andere verzendkosten.
Producten die via de normale post worden verzonden (het kan door de brievenbus) hiervoor geldt een tarief van gemiddeld € 3,85.

Voor pallets zijn de verzendkosten € 50,00

Waar levert OPDEMOLEN.nl?
Wij leveren onze producten wereldwijd. Staat uw land niet in de lijst met verzendlanden, neemt u dan contact op met onze klantenservice. klantenservice@opdemolen.nl

Ophalen in OUDERKERK AAN DEN IJSSEL
U kunt uw bestelling ook ophalen in OUDERKERK AAN DEN IJSSEL. Hierdoor vervallen de verzendkosten. Let op dat de bestelling wel vooraf betaald dient te worden. Dit is niet mogelijk op de ophaallocatie in Schoonhoven. Mocht het echt niet lukken om vooraf te betalen laat dit dan van te voren even weten zodat we kunnen overleggen.

Betaalmethode
U kunt op diverse manieren betalen o.a. via iDEAL, PayPal, Creditcard of bankoverschrijving.

Retourneren
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 10 dagen contact op te nemen met OPDEMOLEN.nl Dat kan via het contact formulier op onze website of door een brief te schrijven naar:

OPDEMOLEN.NL
T.a.v. Klantenservice
IJsseldijk-Noord 212b
2935 BN  OUDERKERK AAN DEN IJSSEL

Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle afhandeling van uw klacht dient u een kopie van de factuur mee te sturen en de reden van de retourzending te vermelden.  Bij een mogelijke klacht  over een product zullen wij uiteraard zorgdragen voor een correcte en snelle afhandeling.